Fonott Kalács

Sziasztok!Következik egy  nagyon finom húsvéti fonott kalács recept.🐰🐾  

Hozzávalók:

- 500g liszt

- 80g cukor

- 7g száraz élesztő

- 1 csipet só

- 50g sütőmargarin

- 300g növényi tej

Elkészítés:

Tedd az összes száraz hozzávalót egy tálba, és melegítsd meg langymelegre a tejet egy lábosban, és kis adagonként dolgozd bele a tésztába.

10-15 perc alatt dagaszd könnyű, lágy tésztává.(Az elején lehet hogy nagyon ragadni fog, nem szabad megijedni tőle.)

Tedd bele a már megdagasztott tésztát egy tálba, takard le egy tiszta konyharuhával és hagyd kelni körübelül, 1 órán keresztül.

Ha megkelt akkor, szedjük szét három részre és fonjuk be a kalácsot, tegyük be egy tepsibe és kenjük le tojással, ha valaki vegánt szeretne, akkor növényi tejszínnel. Ezek után, tegyük be a 180C- re bemelegített sütőbe és süssük 30 percen keresztül. A Nyuszik 20 perc alatt megsülnek.

Készek

Kalács

Nyersek






























Megjegyzések

  1. Atyaég! Ez valami fantasztikusan néz ki és nem tűnik annyira bonyolultnak! Tuti elkészítem😍

    VálaszTörlés
  2. Mesésen omlósnak tűnik és nagyon szépen néz ki , biztos finom is! Kellemes ünnepeket , biztos megcsinálom ❤️

    VálaszTörlés
  3. Siker!!! Köszi Alíz! Segítségeddel, életem legfinomabb és legszebb húsvéti kalácsát készítettem el! Aggódtam, mert nem kelt meg a teszta 1 óra alatt, de amint betettem a sütőbe, szép nagyra duzzadt! Ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Magvas Pogi

Almás Palacsinta/Bundás Alma 2.

Levendulás vagy liofilizált málnás keksz